ارمغان کودک سوالات متداول

پس از ورود به وبسایت، با کلیک بر روی آیکون حساب کاربری میتوانید اطلاعات خود را وارد کرده و ثبت نام کنید.

برای ورود به حساب کاربری خود نیز کافیست شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید به شماره شما پیامک شود. در این صورت میتوانید به راحتی اطلاعات و سفارش های قبلی خود را مدیریت کنید.

انتخاب محصول مورد نظر شما با دو روش امکان پذیر است:

روش اول: پس از ورود به صفحه فروشگاه، میتوانید از طریق فهرست دسته بندی محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه کنید.

روش دوم: از طریق نوار جستجو میتوانید بخشی از نام محصول مورد نظر خود را نوشته، آن را پیدا کرده و سپس به سبد خریدتان اضافه کنید.

پس از انتخاب محصول مورد نظر خود و افزودن آن به سبد خرید، بر روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید. سپس اطلاعات دقیق خود از جمله نام، شماره تماس، شهر، آدرس و … را وارد کرده و در نهایت اقدام به پرداخت کنید.

پس از اینکه محصول شما را ارسال کردیم، کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

شما می توانید از طریق سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست و وارد کرد کد رهگیری، سفارش خود را پیگیری کنید.

سفارشات ثبت شده توسط همه شما عزیزان در سراسر کشور، فردای همان روز کاری  ارسال می گردد. هزینه ارسال با پست برعهده مشتری می باشد و بسته های پستی بین دو الی چهار روز کاری به گیرنده تحویل داده می شود.

در صورت نیاز به ارسال فوری، در ساعات کاری 10 الی 14 و 17 الی 20 به صورت مستقیم با شماره 36412181-031 تماس حاصل فرمایید.

با خرید بالای 800 هزار تومان، هزینه ارسال سفارش شما در هر جای کشور که باشید کاملا رایگان است.

خیر. تمامی اسباب بازی ها و سفارشات غیر آکبند توسط فروشگاه قبل از ارسال، تست سلامت شده و به علت رعایت بهداشت، سفارشات غیرقابل تعویض و پس گرفتن می باشند. (تعویض مساوی با فروش دست دوم محصولات به شخص دیگری ست. پس لطفا  در انتخاب خود دقت نمایید.)

بله. برای دسترسی به اطلاعات سفارش ها و خریدهای قبلی، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس روی گزینه سفارش ها کلیک کنید تا سوابق خرید خود را مشاهده کنید.

خیر. اما داشتن حساب کاربری برای خود شما هم بسیار کاربردی است. زیرا با عضویت در سایت ارمغان کودک این امکان برای شما وجود دارد که به همه اطلاعات حساب کاربری و نیز سابقه خریدها و سفارشات خود دسترسی داشته و آن ها را مدیریت کنید.

بله شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله. پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، وارد حساب کاربری خود شوید و پس از وارد شدن به صفحه تسویه حساب، با فعال کردن گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟” اطلاعات جدید تحویل گیرنده را وارد کرده و در نهایت اقدام به پرداخت کنید.